Одељење за инспекцијске послове
Руководилац одељења: Срђан Бјеловић
Одељење за инспекцијске послове врши послове Градске управе који се односе на обављање инспекцијског надзора над применом законских и других прописа и општих аката Скупштине града и поверених послова посебним материјалним прописима из области: грађевинске инспекције – надзор над изградњом објеката за које дозволу издаје Град, да ли се објекат гради према одобреној документацији и стандардима, поштовање прописа о безбедности приликом изградње, утврђивање да објекат представља опасност по здравље и живот људи, води поступак по пријавама грађана
Руководилац Одељења:
Руководи, организује и планира рад Одељења, пружа стручна упутства, координира и надзире рад запослених у Одељењу; стара се о законитом, правилном и благовременом обављању послова у Одељењу; у складу са Законом о инспекцијском надзору организује, усмерава и обједињава рад одсека у оквиру Одељења, потписује акта из делокруга Одељења, као руководилац инспекције има положај, овлашћења, дужности и одговорности инспектора прописаних Законом о инспекцијском надзору, врши друге послове у вези са организацијом и радом Одељења као целине, организује непосредну сарадњу са Одељењем комуналне полиције, учествује у раду колегијума начелника Градске управе и седница Градског већа и Скупштине града и остварује сарадњу са другим унутрашњим организационим јединицама Градске управе.
За свој рад и рад Одељења непосредно је одговоран начелнику Градске управе.
- Телефон: 036/ 306-001
еmail: inspekcijski_poslovi@kraljevo.org
и по службеној дужности и доношење решења о рушењу и уклањању објеката изграђених без одобрења и друго; комуналне инспекције – надзор у области обављања комуналних делатности и рада јавних и јавних комуналних предузећа, стања комуналних објеката и квалитета пружања комуналних услуга грађанима, поштовања комуналног реда, сече стабала, одржавање стамбених зграда, неовлашћено заузимање јавних површина предметима, мањим монтажним објектима и стварима, поједини послови тржишне инспекције у делу надзора над продајом робе ван продајног места и друго; инспекције за саобраћај и путеве – контрола градског и приградског превоза путника, ванлинијског превоза путника, превоза за сопствене потребе и ауто-такси превоза, паркирања, као и надзор над државним путевима који пролазе кроз насеља на територији Града, општинским путевима и некатегорисаним путевима и улицама у делу стања, одржавања, реконструкције, заштити, изградњи путева и објеката на њима, контролу над исправношћу хоризонталне и вертикалне сигнализације на путевима и улицама и друго; просветне инспекције – надзор у основним, средњим, специјализованим школама, образовним и васпитним установама (предшколским), испуњеност услова за обављање образовно-васпитне делатности, припремљеност школа и установа за школску годину, односно плански период, спровођење поступка верификације за проширење делатности и увођење нових образовних профила, надзор над радом и поступањем установа, контролу остваривања заштите права детета, ученика, родитеља и запослених од злостављања, занемаривања, дискриминације, страначког организовања и деловања и друго; инспекције за заштиту животне средине – надзор над спровоћењем прописа о заштити животне средине, заштита квалитета ваздуха, заштита вода од загађивања, заштита од буке, контрола кретања и управљања неопасним отпадом и амбалажним отпадом, контрола спровођења студија о процени утицаја, поступања са нарочито опасним хемикалијама, заштита од нејонизујућег зрачења, издавања мера и услова за објекте за које није потребна процена утицаја; старања о заштити животне средине – планирање и координација, информисање и едукација, као и налагање мера заштите животне средине, доношење програма коришћења и заштите природних добара и програма за заштиту животне средине, оцењивање и давање сагласности на студију о процени утицаја одређених пројеката на животну средину, давање мишљења и сагласности на извештај о стратешкој процени утицаја, издавање дозвола о интегрисаној контроли и спречавању загађења, издавање дозвола за управљање неопасним отпадом, издавање дозвола за промет и коришћење нарочито опасних хемикалија, издавање мера и услова заштите од буке, вођење локалног регистра загађивача, издавање сагласности и дозвола за рад одређених постројења за обављање активности, доношење локалних акционих и санационих планова, израда и реализација Локалног еколошког акционог плана (ЛЕАП) и других планова, програма и пројеката, утврђивање посебне накнаде за заштиту и унапређивање животне средине, послови управљања буџетским Фондом за заштиту животне средине, праћење и контрола стања животне средине, одређени послови праћења и контроле квалитета ваздуха и вода, нивоа комуналне буке и других показатеља квалитета животне средине, евидентирање и обрада података и обавештавање јавности о стању квалитета животне средине, извештавање Министарства и Агенције за заштиту животне средине о издатим дозволама и стању животне средине; извршења решења – припремне радње за спровођење поступка административног извршења решења Одељења за инспекцијске послове и Одељења за урбанизам, грађевинарство и стамбено-комуналне делатности, спровођење поступка административног извршења решења принудним путем након спровођења поступка јавне набавке за те услуге, прибављање документације за доношење закључка о трошковима извршења решења, достављање података Јавном правобранилаштву Града ради наплате трошкова од извршеника у судском поступку и друго; послове енергетског менаџера – спровођење енергетске политике и успостављање енергетског планирања на локалном нивоу, доношење плана развоја потребе за енергијом на подручју Града, утврђивање услова и начина обезбеђивања неопходних енергетских капацитета у складу са државном стратегијом, достављање података надлежном министарству у циљу израде енергетског биланса; друге послове, у складу са законом.
Годишњи план инспекцијског надзора
2024. година
- План уклањања објеката за III квартал 2024. године
- Програм уклањања објеката за III квартал 2024. године
- План уклањања објеката за II квартал 2024. године
- Програм уклањања објеката за II квартал 2024. године
- План уклањања објеката за I квартал 2024. године
- Програм уклањања објеката за I квартал 2024. године
2023. година
- Полугодишњи план 2023. године
- Стратешки план 2023 – 2028. године
- Мишљења
- Годишњи план инспекцијског надзора грађевинске инспекције за 2023. годину
- План уклањања објеката за I квартал 2023. године
- План уклањања објеката за II квартал 2023. године
- Програм уклањања објеката за I квартал 2023. године
- Програм уклањања објеката за II квартал 2023. године
2023. година
Контролне листе
Грађевинска инспекција
- KЛ-001 – Надзор по издатој грађевинској дозволи и пријави радова
- KЛ-002 – Надзор по издатом одобрењу по чл. 145. закона
- KЛ-003 – Надзор по пријави завршетка израде темеља објекта
- KЛ-004 – Надзор по пријави завршетка објекта у конструктивном смислу
- KЛ-005 – Надзор над коришћењем објекта, након издате употребне дозволе
- КЛ-006 – Програм одржавања зграде и опште стање зграде
- КЛ-007 – Безбедност зграде – стање конструктивних елемената зграде
- КЛ-008 – Безбедност зграде – стање других грађевинских елемената зграде
- КЛ-009 – Безбедност зграде – стање уређаја и опреме зграде
- КЛ-010 – Безбедност зграде – стање инсталација зграде
- КЛ-011 – Безбедност зграде – стање опреме и других елемената изван зграде
- КЛ 11 Употреба грба и заставе
- КЛ 12 Комуналне таксе
- КЛ 13 Чишћење снега и леда
- КЛ 14 Занатски и tрговински објекти
- КЛ 15 Угоститељски објекти
- КЛ 16 Испорука воде, обавезе ЈКП
- КЛ 17 Изградња и проширење водоводне мреже
- КЛ 18 Прикључак на јавни водовод
- КЛ 18А Забране
- КЛ 19 Коришћење воде у јавне сврхе
- КЛ 20 Одржавање и реконструкција водовода
- КЛ 21 Права и обавезе ЈКП
- КЛ 22 Права и обавезе корисника
- КЛ 23 Потрошња, обрачун и плаћање утрошене воде
- КЛ 24 Ускраћивање испоруке воде
- КЛ 25 Управљање и одржавање канализацијом
- КЛ 26 Изградња и прикључак на канализациону мрежу
- КЛ 27 Одвођење отпадних вода (где нема локалне канализације)
- КЛ 28 Одвођење отпадних вода – општа питања
- KЛ 40 Обавезе корисника КУ
- КЛ 46 Уређење и одржавање гробља, општа питања
- КЛ 29 Летње баште
- КЛ 30 Рекламне табле, билборди, светлеће рекламе
- КЛ 31 Тенде и перде
- КЛ 32 Покретне тезге
- КЛ 33 Сплавови и ресторани на води
- КЛ 34 Услови за постављање киоска
- КЛ 35 ДРЖАЊЕ ПАСА И МАЧАКА
- КЛ 36 ИЗВОЂЕЊЕ ПАСА И МАЧАКА
- КЛ 37 МЕРЕ ЗАБРАНЕ
- КЛ 38 Делатност зоохигијене
- КЛ 41 Обавеза управљача пијацом
- КЛ 42 Обавезе корисника пијаце
- КЛ 43 Уређење и одржавање гробља, обавезе ЈКП
- КЛ 44 Уређење и одржавање гробља, грађевински радови
- КЛ 45 -Уређење и одржавање гробља, обавеза корисника
- КЛ 47 Уређење и одржавање гробља на сеоском подручју
- КЛ 10 – Заштита од буке
- КЛ 02 – Заштита ваздуха код постројења за сагоревање са континуалним мерењем
- КЛ 03 – Заштита ваздуха код постројења за сагоревање без континуалног мерења
- КЛ 05 – Заштита ваздуха код стационарних извора загађивања без континуалног мерења
- КЛ 06 – Заштита ваздуха код бензинских станица
- КЛ 08 – Поступање произвођача неопасног и инертног отпада
- КЛ 01 – Коришћење извора нејонизујућих зрачења
- КЛ 01 – Оператер постројења за управљање отпадом
- КЛ 04 – Утврђивање испуљености услова за почетак рада постројења за управљање отпадом
- КЛ ОТП 09 – Отпадна гума
- КЛ ОТП 10 – Отпадна возила
- КЛ 11- Достава података
- КЛ 01 – За управљаче заштићених подручја – управљање заштићеним подручјем
- КЛ 01 – Студија о процени утицаја
- КЛ 17 УО за смештај категорисани
- КЛ 18 УО за смештај некатегорисани
- КЛ 26 домаћа радиност физичка лица
- КЛ 27 домаћа радиност правна лица и предузетници
- КЛ 29 сеоско туристичко домаћинство физичко лице
- КЛ 30 сеоско туристичко домаћинство правна лица и предузетници
- МТУ за УО који пружају услуге смештаја, исхране и пића
- МТУ за УО који пружају услуге смештаја
НАПОМЕНА: Ако не крене аутоматски преглед или преузимање докумената, идите десним кликом миша на опцију „Save link as“ и преузмите докуменат.
За мобилне уређаје: држите прстом изнад жељеног документа и из понуђених опција изаберите опцију „Download link“.
Када преузмете докуменат у доњем левом углу претраживача појавиће се обавештење о сигурносној провери документа са опцијама „Discard“ и „Keep“. Изаберите опцију „Keep“ и докуменат ће бити преузет.