Проблеме са којима се свакодневно суочавају, као и крупна животна питања, грађани Краљева, и даље, најчешће деле са градоначелником др Предрагом Терзићем. Праксу да, бар једанпут недељно, у свом кабинету разговара са суграђанима, први човек Краљева не прекида откако је 2016. године изабран односно прошле године реизабран на место градоначелника.
Током октобра, седамдесет Краљевчана је на званичном пријему од градоначелника затражило помоћ у решавању, за њих саме – нерешивих проблема. Теме су и овог месеца биле разноврсне.
Краљевчани на градоначелникова врата куцају у потрази за запослењем – својим или својих потомака. Потребна им је помоћ у решавању социјалних питања – новчана помоћ за куповину лекова, плаћање обавеза, набавку огрева… Поправка и асфалтирање путева и обнова мостова такође су теме разговора, као и снабдевање електричном енергијом односно проблеми у вези са водоводном и канализационом мрежом. Краљевчани се интересују и за доделу бесповратних средстава за куповину сеоске куће са окућницом, као и за доделу средстава за енергетску санацију стамбених зграда, породичних кућа и станова.
Како истиче градоначелник, веома је важно имати директан контакт са грађанима како би се правовремено и адекватно реаговало на њихове проблеме и предузело све што је могуће да се квалитет живота становника Краљева поправи.
„Није могуће одмах решити сваки проблем који грађани пред вас изнесу, али је и те како могуће ангажовати ресорно задужене појединце и институције да се укључе у изналажењe решења и покретање поступка за делање. Моји сарадници и ја смо Краљевчанима на располагању и ван просторија у којима радимо. Немали број суграђана ми се обрати и приликом неформалних сусрета на улици, те посредујем да стигну на праву адресу на којој могу да добију савет шта даље треба да раде и помоћ при решавању спорних питања“, каже др Предраг Терзић.
Градоначелник Краљева напомиње да некада има и захтева који су неосновани, али да и у том случају треба одвојити време и саслушати оне који су заказали пријем и помоћи им да се неутемељени захтеви не процесуирају даље, већ објасне недоумице и избегне незадовољство.