У настојању да својим суграђанима помогне да реше проблеме са којима се сусрећу, градоначелник Краљева др Предраг Терзић их сваке недеље прима на разговор.
Као што је то чинио и претходних година, Терзић је и у новом мандату наставио да једном односно, уколико има више захтева, два пута недељно одваја време како би лично разговарао са грађанима који су се обратили захтевом за пријем.
Према речима градоначелника, грађани се жале углавном на нерешену инфраструктурну мрежу односно изградњу канализационе, водоводне или електричне мреже, изградњу или асфалтирање путева, решавање социјалних питања или траже помоћ при запослењу… Неретко говоре и о проблемима са којима се суочавају у контакту са јавним предузећима и установама, али и Градском управом.
Др Предраг Терзић истиче да директна комуникација са грађанима убрзава процес пружања помоћи, а он ће настојати да сваки примљени грађанин има могућност да добије помоћ у решавању проблема.
Како је појаснио, у зависности од тога из које области је наведени проблем, за решавање неких проблема потребно је да се грађани обрате јавним и јавно-комуналним предузећима и установама или градским органима, док су за решавање неких проблема надлежне државне институције, а неке проблеме је могуће решити одмах.
На пријему у кабинету градоначелника, током априла, а закључно са 7. мајем, првом човеку града је 65 Краљевчана директно изложило потешкоће у остваривању права и проблеме са којима се сусрећу и затражило помоћ.