Помоћ у решавању проблема са којима се свакодневно суочавају грађани Краљева неретко потраже у Кабинету градоначелника града Краљева. Било да су већ покушавали да се изборе са неком ситуацијом или су тек кренули у изналажење решења, Краљевчани покуцају на градоначелникова врата, која су, како он каже, за суграђане увек отворена.
Један дан у недељи посвећен пријему суграђана и разговору са њима у циљу пружања помоћи, градоначелник града Краљева др Предраг Терзић практикује од када је, 2016. године, први пут изабран за првог човека града. Велики број проблема, неразјашњених ситуација, нерешених односа… решени су захваљујући разговору, разумевању и залагању градоначелника, његових сарадника, Градске управе, појединаца, институција…
На заказаних више од 20 пријема у градоначелников кабинет, у првој половини ове године, дошло је више од 300 грађана.
Прве седмице јула, у дану предвиђеном за пријем грађана, дванаест наших суграђана разговарало је са градоначелником Терзићем. Некима су олујно невреме и град, који су недавно погодили подручје нашег града, нанели штету, те су затражили помоћ у санирању последица невремена. Неки су се обратили тражећи помоћ у заснивању радног односа, за себе односно своје ближње. Социјална питања су незаобилазна приликом пријема грађана. Поједини грађани су потражили и помоћ у решавању стамбеног питања, док су други имали проблеме због којих је било потребно да се обрате инспекцијским службама Градске управе града Краљева. Такође, Краљевчани су заказали пријем код градоначелника јер имају нерешене ситуације са јавним комуналним предузећима…
Поред њих, у месецима за нама, градоначелник је, уколико је за то постојала потреба за брзим односно хитним реаговањем, излазио у сусрет и организовао састанке са грађанима и релеватнтним институцијама. Уз то, и захтеви за помоћ који стижу путем редовне односно електронске поште, бивају уважени, прослеђени надлежнима за њихово решавање, уз обавезну назнаку да тражилац информације непосредно буде обавештен о предузетим мерама.
Пракса која траје годинама и која се показала као веома успешна – директан разговор и могућност непосредно изложеног проблема, биће настављена, каже градоначелник Краљева др Предраг Терзић истичући да је веома важно ослушкивати своје суграђане, њихове личне проблеме, али и њихово виђење решавања проблема на нивоу града, а све у циљу стварања услова за што бољи живот у граду и грађане задовољне својим животом и градом у коме живе.