Редован пријем грађана, као најпрактичнији начин да се ослушну потребе, проблеми, жеље, сугестије и критике грађана, прeдседник Привременог органа града Краљева др Предраг Терзић наставља да практикује сваке седмице.

Имајући у виду да је интересовање Краљевчана за директан разговор са првим човеком Града изузетно велико, пријеми су постали редовна и, како сматра, врло корисна пракса коју спроводи у континуитету годинама уназад.

Од почетка 2023. године, готово 600 грађана, међу којима су и представници разних удружења грађана и организација, имало је прилику да лично искаже проблеме са којима се свакодневно суочавају, затражи помоћ при решавању неког захтева или подршку у реализацији неког предлога или пројекта.

Ове недеље, петнаестак суграђана је са председником Привременог органа Града дискутовало о инфраструктурним проблемима, углавном на сеоском подручју, затражило помоћ у остваривању права из области борачке заштите или социјалних давања, али и да захвале за издвојено време и пружену помоћ.

Терзић заједно са грађанима, у зависности да ли се ради о проблемима који се тичу делокруга рада локалне самоуправе или су у питању нерешене ситуације које се односе на свакодневни живот, разматра на који начин може да им се изађе у сусрет. Како истиче, врло је битна сарадња свих градских служби и институција и ажурност у њиховом раду, како би грађани, у зависности од комплексности захтева којим су се обратили, у што краћем року добили неопходне информације.

Краљевчанима, осим могућности да закажу пријем, који се организује сваке недеље, председник Привременог органа Града, неретко, излази у сусрет и одговарањем на њихова питања, захтеве и молбе која стижу свакодневно путем електронске поште.

Терзић истиче да је оваква врста непосредне комуникације са грађанима изузетно важна јер иако сам разговор некада није довољан да се изнађе решење и реши проблем, битно је да грађани знају да могу да се обрате Граду и да имају подршку и помоћ градских институција.

Print Friendly, PDF & Email