У приземљу зграде Градске управе града Краљева почео је да ради издвојени шалтер Поште 36101 Краљево, у циљу пружања могућности грађанима да брже и лакше реализују своје обавезе – услуге платног промета – уплате и исплате.

Поштанска јединица у згради Градске управе града Краљева налази се на првом улазу у зграду, у приземљу, поред шалтера на којима грађани остварују своја права и обавезе из домена рада Градске управе односно њених одељења и служби – писарница, друштвене делатности, привреда и финансије, пореска администрација, матична служба….

Према речима директора Регионалне радне јединице „Краљево“ Чачак ЈП „Пошта Србије“ Ненада Нерића, услуге платног промета који обавља Јавно предузеће „Пошта Србије“ стављене су грађанима Kраљева на располагање на најбољи могући начин, а ово је само једна у низу активности овог предузећа.

„Ми смо у протеклих годину дана заиста уложили пуно. Пошта је померила неке своје границе, резултати су нам много бољи. Од јуче наши радници имају нове униформе, од пре неколико дана возе нове мопеде, грађани имају могућност да користе услугу пакетомата“, рекао је Нерић објаснивши да ће пакетомати, који ће бити постављени широм земље, омогућити корисницима да путем мобилног телефона управљају испоруком својих пошиљака и подижу их на локацијама и у време које њима одговара.

„Очекујемо да ће грађани знати да препознају наш труд и тиме повећају коришћење услуга ‘Поште Србије’ за своје потребе“, каже директор краљевачке Радне јединице и додаје: „С обзиром на то да је ово истурени шалтер, ми само приближавамо грађанима Kраљева услугу платног промета на местима где он и настаје, тако да не очекујемо неко битно смањење притиска на шалтер у главној Пошти, већ пружамо могућност грађанима да то брже и успешније обаве у самој згради Грдадске управе. Будући да је главна Пошта удаљена педесетак метара, све остале услуге грађани могу да добију у њој.“

Нерић је најавио и да ће, након 1. маја, бити отворена и нова Пошта 36106 на градској пијаци.

Градоначелник Краљева др Предраг Терзић је истакао добру сарадњу ЈП „Пошта Србије“ и Града Краљева односно Градске управе града Краљева, с циљем да грађани на једном месту, без додатног одласка на друге локације и чекања у редовима, искористе услуге које ово предузеће пружа.

„Отварањем шалтера у згради Градске управе сви грађани Краљева који треба да плате неку локалну или републичку административну таксу то ће моћи да обаве у самој Градској управи, неће бити потребе да одлазе до оближње поште. Сви који желе да изваде извод из матичне књиге рођених или венчаних, или неки други документ у Градској управи града Краљева, за шта је потребно платити одређену таксу, то ће моћи да обаве у просторијама Градске управе захваљујући одличној сарадњи између ‘Пошта Србије’ и Градске управе.

Поштанска јединица у згради Градске управе града Краљева на услузи је грађанима сваког радног дана, од 7.00 до 14.30.